• Claims Services

Biztosítási szektor, biztosításközvetítők

Kárrendezési megoldások biztosítótársaságok részére

A DEKRA Claims Services 1959 óta nyújt kiszervezett kárrendezési megoldásokat az európai biztosítási piac részére. A több mint 200 általános kárszakértőből álló európai csapataink költséghatékony és megfelelő kárkezelést nyújtanak az összes európai országban és Észak-Afrikában valamennyi biztosítási területen, ideértve a gépjármű-biztosítást, rakomány- és szállítmánybiztosítást, vagyonbiztosítást, felelősségbiztosítást, baleset- és egészségbiztosítást, valamint a rendkívüli eseményekre vonatkozó biztosítást. Ugyancsak kiszervezett kárrendezési szolgáltatást nyújtunk biztosításközvetítők részére és valamennyi biztosítási területen tapasztalatunk van a biztosításközvetítőkkel történő együttműködésben.

A DEKRA Claims Services büszke arra, hogy partneri kapcsolatot alakított ki Európa globálisan vezető biztosító szervezeteivel, akik közül már sokan ismertek a szektorban vezető biztosítási megoldásaikról. Az alábbi területeken biztosítunk szolgáltatási kapacitást:

  • Valamennyi főbb biztosítási területen nyújtunk szolgáltatást: A cég valamennyi biztosítási típushoz kapcsolódóan nyújt kárrendezési szolgáltatást, ideértve a gépjármű-biztosítást, rakomány- és szállítmánybiztosítást, vagyonbiztosítást, felelősségbiztosítást, baleset- és egészségbiztosítást, valamint a rendkívüli események biztosítását
  • Innovatív árazási modellek: Az átalánydíjas árazástól az alternatív árazási modellekig számos díjszabási gyakorlatot alkalmazunk és az elszámolás formáját az Ön igényeinek megfelelően alakítjuk ki
  • Működési kiválóság: A hatékony kárrendezés elengedhetetlen a biztosítótársaságok és a biztosításközvetítők jó hírnevének kialakításához és fenntartásához: Egyértelműen meghatározott és az ügyfeleink által jóváhagyott szolgáltatási szint szerződésekkel (SLA) dolgozunk, ami a jogi, pénzügyi, és személyzeti/HR elvárásokat egyaránt lefedi. Saját teljesítménymenedzselési eszközöket alakítottunk ki, továbbá rugalmas és automatizált megoldásokat nyújtunk az informatikai területen. Magasan képzett, tájékozott és több nyelven beszélő kárszakértőink kizárólag vállalkozása igényeit és az Ön ügyfeleinek elégedettségét tartják szem előtt
  • Személyre szabott csomagokat ajánlunk: Ha az ügyfeleink a kárrendezési folyamat egy részét vagy akár a teljes kárrendezési részlegüket ki szeretnék szervezni, a DEKRA Claims Services olyan személyre szabott termékcsomagot tud nyújtani, amely figyelembe veszi az egyedi szükségleteket és igényeket. Kiemelt esetekben azonnali kárrendezést és kármenedzsmentet (például nagyobb biztosítási események esetében), valamint hosszú távú kiszervezési megoldásokat is tudunk nyújtani
  • Teljes körű szolgáltatási ajánlatunk: A teljes igényérvényesítési értékláncot lefedjük, és a szolgáltatások teljes skáláját kínáljuk a Koordinációs központ szolgáltatásaitól egészen a csalások kiszűrésére irányuló, szakértői, mérnöki, igazságügyi, orvosi, alternatív vitarendezési és jogi szolgáltatásokig. Amennyiben a vállalkozása például egy új piacra történő belépést tervez, úgy az Európai Gazdasági Térségen (EEA) belül a „Szolgáltatások Szabadsága” (FOS) és a „Letelepedés Szabadsága” (FOE) alapelveivel összhangban kárkezelési szolgáltatást, valamint brandje megóvása céljából úgynevezett „white label” szolgáltatást nyújtunk
  • Globális hatókör: A DEKRA Groupon keresztül biztosítótársasági ügyfeleink részére nem csak a kárendezéshez biztosítunk hozzáférést egy globális szakemberhálózathoz. Abban is segíteni tudunk biztosítótársasági ügyfeleinknek, hogy elkerülhessék a befektetési és piacra lépési költségeket, illetőleg lehetővé tesszük az idegen nyelvi korlátok, a helyi jogszabályi környezet, a pénzügyi szabályok, valamint a kulturális különbségek által okozott akadályok leküzdését