• Claims Services

Koordinációs központ

Hogyan lehet egyetlen helyi kapcsolattartó pontot rendelni a nemzetközi ügyekhez

A DEKRA Claims Services Koordinációs központjának működése révén biztosítható, hogy elegendő legyen egyetlen kapcsolattartó pont és egyetlen közvetítő valamennyi ügy elintézéséhez függetlenül a baleset helyszínétől vagy a harmadik fél állampolgárságától.

A Koordinációs központjainkban elkötelezett, több nyelvet beszélő csapatok dolgoznak a kommunikációs folyamatok gördülékenységén és az ügyben résztvevő felek – szakértők, ügyvédek és orvosok – munkájának összehangolásán. Segítik ügyfeleinket a nemzetközi ügyek helyi szinten történő elintézésében.

A szolgáltatás legfőbb előnyei:

  • Egyetlen kapcsolattartó pont
  • Rövidebb kezelési idő és nagyobb hatékonyság
  • Nincsenek nyelvi akadályok
  • Nagyobb ügyfél-elégedettség
  • Hazai és nemzetközi szabályoknak való megfelelőség
  • Költségcsökkentés
  • Egyetlen közvetítő függetlenül a baleset helyszínétől