• Claims Services
employee

Üzleti szemléletünk

Támogatjuk a hatékony kárrendezést

A DEKRA hét fő céges alapelvet határozott meg, ami a Társaság valamennyi üzleti tevékenységének alapját képezi. Ezek képezik az összes DEKRA leányvállalat közös cégfilozófiáját, és azt is meghatározzák, hogy hogyan bánunk egymással a cégen belül, partnereinkkel és ügyfeleinkkel. A hét vállalati alapelv a következő: gazdasági siker, növekedés, ügyfél-orientáltság, globális szemlélet, innováció, integráció és emberközpontúság. Ezen alapelvek irányítják mindennapi működésünket, és szabják meg a DEKRA cégcsoportszintű működési körét és fejlődési irányát.

Figyelembe véve a kárkezelés specifikus jellemzőit, a DEKRA Claims Services konkrét üzleti alapelvei – a DEKRA összvállalati alapelveibe integráltan – a következőkben kerültek meghatározásra:

  • Működési kiválóság: Egyértelműen meghatározott és az ügyfeleink által jóváhagyott szolgáltatási szint szerződésekkel (SLA) dolgozunk, ami a jogi, pénzügyi, és személyzeti/HR elvárásokat egyaránt lefedi. Saját teljesítménymenedzselési eszközöket alakítottunk ki, továbbá rugalmas és automatizált megoldásokat nyújtunk az informatikai területen. Magasan képzett és komoly szaktudással rendelkező kárszakértőink segítenek az ügyfelek üzleti igényeinek pontos követésében, és biztosítják az ügyfél-elégedettséget
  • Következetesség: Mivel főként biztosítótársaságokkal dolgozunk együtt, tudjuk, hogy a biztosítási piacon rendkívül fontosak a hosszú távú üzleti kapcsolatok, amit állandóan szem előtt tartunk
  • Kiemelkedő színvonalú ügyfélszolgálat: Minden területen az ügyfelet helyezzük előtérbe, biztosítva, hogy kárrendezési szolgáltatásaink az ügyfél üzleti célkitűzéseihez, valamint az adott szektorhoz illeszkedjenek
  • Fontos számunkra az integritás: Minden helyzetben ügyfeleink érdekeit védelmezzük, tiszteletben tartva ugyanakkor a balesetek áldozatainak méltóságát, ami lehetővé teszi számunkra a kölcsönös megelégedést szolgáló és gyors kárrendezési megoldások megvalósítását